فناوری هایی که صنعت هتلداری را متحول کردند.

۷ بازديد
نقش فناوری در کل حوزه های معاش قابل انکار وجود ندارد. هتلداری در هتل آپارتمان با پارکینگ مشهد هم تا حد متعددی توفیق خویش را وام دار آن میباشد. در روزگاری که همگی چیز به تلفن های هوشمند متعلق میباشد، هتلداران هم از فناوری های هوشمند برای هرچه ریلکس خیس کردن اقامت مسافران فایده میگیرند. البته تکنولوژی چه‌طور توانسته میباشد صنعت هتلداری را در گیر تحولی شگرف نماید؟ جواب این سئوال را مشهد اتاق در مقاله پایین به شما میدهد.

رئیس هوشمند انرژی
سیستم های هوشمند مدیر انرژی از الگوریتم های غامض ای فایده می‌گیرند تا به صورت همیشگی نوسانات گرما، آب و هوا و مدت های نقطع ی عطف تقاضا(مصرف) را در زمان سال آنالیز نمایند. این شغل به کاهش چشمگیر هزینه مصرف انرژی هتل ها امداد می نماید؛ چیزی نزدیک به 20 درصد!



فناوری تعمیرات پیشگیرانه(پیش از وقوع)
همانگونه که میدانید فناوری هوشمند EMS به صاحبان هتل ها قابلیت نظارت، رسیدگی و سئو مصرف انرژی را می‌دهد. تکنولوژی تعمیر پیشگیرانه هم شغل مشابهی ایفا می‌دهد. به‌این شکل که از داده های سنسورها برای تشخیص مفاد خطر و هشدار به خدمه پیش از بروز هر سیرتکامل اتفاقی به کارگیری میشود. در واقع به جای این که چشم به راه ماند تا چیزی در هتل حاد گردد و آنگاه آن را تعمیر یا این که جایگزین کرد، زودتر مبادرت می‌گردد. در فیض مخارج ناشی از بده بستان یک سیستم کاهش پیدا می نماید.

تجربیات مهمانان هوشمند
بی شک هتل ها اعتبار خویش را از مهمانانشان می‌گیرند. به همین عامل می اقتدار انتظار داشت که فناوری های هوشمند تجربه و انتظارات مهمانان را صورت دهند. داده ها مشتریان هتل ها ضمن اینکه برای تأمین عالی نیازهای آنان گزینه استعمال قرار می‌گیرد؛ تعامل مهمانان را با قسمت های متعدد در طی اقامتشان تسهیل می نماید. فیض کاهش هزینه نیروی انسانی خواهد بود. فناوری های هوشمند همینطور به هتل ها قابلیت و امکان می‌دهند تا با امداد داده های گردآوری گردیده از اقامت های گذشته، سرویس ها مشخصی را برای برخی از مسافران فراهم نمایند.



تکنولوژی نگهداری از داده های با وسعت بالا
یکی مهمترین مزایای فناوری های هوشمند امداد به طریق گردآوری اطلاعات و کاربردی کردن آنهاست. مورد این میباشد که داده های با وسعت بالا مسئولیت بیشتری می طلبند. به عبارت دیگر داده های با وسعت بالا فقط هنگامی موءثر می‌باشند که بتوان از آن‌ها برای جاری ساختن کاری بهره برد. در‌این در بین امنیت اطلاعات مورد مهمی میباشد. در صنعت هتلداری هم صاحبان هتل ها کارایی می نمایند تا اطلاعات و داده ها مرتبط با مشتریان خویش را امن نگاه دارا هستند. از آنجایی که راه‌حل های نگهداری امنیت داده های با وسعت بالا برای قسمت های میانگین صنعت هتلداری هم قابل دسترسی میباشد، این ایام هتل های بیشتری سراغ آن‌ها میروند.

رزرو هوشمند پارکینگ
هتل ها امروزه از سنسورهای هوشمند و نرم افزار های رزرو هتل استعمال می نمایند. این ابزارها مهمانان را توانمند می سازد تا زودتر از آنکه به هتل برسند، محل پارک موردنظرشان را رزرو نمایند. اینگونه امکانی هزینه نیروی انسانی برای مدیر پارکینگ را کاهش داده و تجارب ریلکس تری را از به عبارتی لحظه ورود برای مهمان رقم می‌زند.



ارزیابی این و نظارت اوت از خط مش به دور
به کارگیری از موبایل برای جاری ساختن فرآیند نظارت این، مدیران هتل ها را قوی می سازد تا نیازهای نیروی کار خویش را عالی پیش گویی و رئیس کرده و هزینه پرسنل را تا حد متعددی کاهش دهند. این تکنولوژی همینطور میتواند به نیروی کار هتل به محض وصال مهمانان هشدار دهد(در سود وقت کمتری صرف فرآیند استقبال از آنان می‌گردد) و تجارب فردی و منحصربه‌فرد به شخصی را برای هر مهمان در او‌لین اقامت آنان رقم بزند.



خلال این مسافران در نقطه نهایی زمانه اقامت خویش از یک فرایند ریلکس محاسبه اوت برخوردار خواهند شد؛ مراحل ای که به آن‌ها اذن میدهد تا به سادگی وسیله حمل و نقل متبوع را برای مقصد آتی شان گزینش نمایند(خواه ماشین کرایه ای باشد، خواه شاتل فرودگاهی یا این که هر وسیله دیگری).

گوشی تحت عنوان کلید اتاق
این ایام هتل های بیشتری به مهمانان خویش قابلیت دسترسی به اتاق از روش تلفن همراهشان را داده اند. این شغل میتواند به صرفه جویی در هزینه ها امداد کرده و از چاپ کلیدهای کارتی که از مال پلاستیک بوده و برای اطراف زیست مضر میباشند، پرهیز نماید.



روم خدمت هوشمند
سنسورهای هوشمند قرار میباشد به هتل ها یاری نمایند تا در حین هایی که مهمانان در اتاق های خویش می باشند، اعلان هایی را به تلفن های هوشمند آنان ارسال نمایند. این اعلان ها میتواند مشمول پیشنهادهای فردی بر مبنای توصیه های قبل آنان باشد. شبیه این فعالیت را شما می‌توانید در خصوص اکثری از قابل انعطاف افزارهای توصیه خوراک ببینید.

اقدامات بازاریابی هوشمند
هتل ها پیش از اینکه بتوانند تجارب مهمان هوشمند را عملی نمایند، می بایست بتوانند آنان را به رزرو هتل خویش ترغیب نمایند. این همانجایی میباشد که پای بازاریابی هوشمند به دربین میاید. فرصتی که فناوری های هوشمند برای گردآوری داده مهیا می نمایند؛ تصویر بدون نقص تری از مهمانان هتل در دست مدیران قرار می‌دهد. در واقعیت هتل هایی که از این اطلاعات شایسته ترین استعمال را می‌برند، آنهایی می باشند که در عرصه رقابت غالب خواهند شد.

مدیر هوشمند مارک
جایگاه بندی آنلاین یک هتل خیر صرفا می‌تواند بستر ساز رزرو هتل های دیگر باشد، بلکه به صاحبان هتل ها هم دیدگاه ارزشمندی می‌دهد نسبت بدین قضیه که هتل تا چه معیار پاسخگوی انتظارات مهمانان بوده میباشد. از این رو اکثری از مدیران هتل ها قصد به به کارگیری از ابزارهایی دارا‌هستند که به آن ها یاری می نمایند تا ایده ها یوزرها را رصد کرده، به رئیس آنلاین مارک پرداخته و از بازخوردها برای بهبود استانداردهای هتل خویش سود می‌گیرند. به عبارت دیگر کامنت های آنلاین یوزرها یک منبع دارای اعتبار برای اخذ برخورد بی واسطه از آن‌ها به شمار می‌آیند.

مقاله فناوری هایی که صنعت هتلداری را متحول کردند، شمارا با جذاب ترین تکنولوژی های دنیای هتل ها آشنا کرد. با‌یقین دگرگونی هتلداری صرفا بدین مفاد محصور نخواهد شد و فناوری بیش تر از پیش مکان خویش را فی مابین هتلداران و مهمانان هتل ها گشوده خواهد کرد. می بایست به انتظار گرد‌همایی و روئت کرد که آیا روزی روبات ها مکان نیروی کار هتل ها را خواهند گرفت یا این که نه؟!

با رزرو آنلاین هتل در وبسایت مشهد اتاق شما اولیه گام را برای به کارگیری از فناوری در مهاجرت برداشته اید. اینکه کاوش دربین بیش تر از هزار هتل در سراسر کشور‌ایران و رزرو هتل یا این که هتل سوئیت صرفا با یکسری کلیک جاری ساختن می‌گردد؛ شوق و اشتیاق به گزینش را بیشتر می نماید. در واقعیت مجال های تعیین شما از بین هتل هایی با ارزش، چگونگی و حالت های مکانی متفاوت بیشتر میشود و این چیزی میباشد که مشهد اتاق را به تحقق شعار رزرو آنلاین، معمولی و مطمئن مجاورت می نماید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.