چهارشنبه ۲۸ خرداد ۰۴ ۱۵:۱۱ ۸ بازديد
بیشتر ما به محض ورود به هتل آپارتمان با پارکینگ مشهد ذیل تأثیر فضای لابی قرار میگیریم. در شرایطی که با یک لابی بی روح و فاقد تجهیزات روبه رو شویم؛ احتمالا از تصمیم خویش برای رزرو هتل منصرف می شویم. بالعکس یک لابی شیک و اما مجهز مارا به وجد میاورد. می قدرت ذکر کرد لابی یک هتل، ویترین آن میباشد و هتل ها هم این قضیه را به خیر و خوبی میدانند. با پیش گویی این دستور که لابی یکیاز مهمترین قسمت های هتل میباشد، مشهد اتاق از شما میخواهد تا یه خرده بیشتر در ارتباط لابی هتل ها بدانید.
مهمانان از لابی هتل چه به کار گیریهایی مینمایند؟
این روز ها بیشتر لابی ها به کار گیری های مختلفی برای مهمانان خویش داشته، سرویس ها و کاربردهای متنوعی را در چنگ آنان قرار میدهند. به عنوان مثال این استعمال ها می شود به مفاد تحت اشاره نمود:
اعمال مراحل نظارت این و آنالیز اوت
مشاهده کرد و بازدید
مکانی برای انتظار
پاتوقی برای گردآوری های صمیمانه
راءس داده ها
هتلها از چه نحوههایی برای دیدنی کردن لابی سود میگیرند؟
همت هتل ها بر این میباشد تا به شایسته ترین صورت ممکن از لابی به کار گیری کرده و آحاد این کارکردها را یکجا عده نمایند. مثلا یک جای شل برای نشستن و انتظار مجهز به تلویزیون، خبر نامه و غیره را در کنار میز تایید تعبیه می نمایند. آن ها همینطور از مبل های راحتی و میز منحصر به فرد نوشیدن دمنوش یا این که قهوه برای ساختوساز فضایی از صمیم قلب خیس سود میگیرند.
فعالیت دیگری که هتل ها برای هر چه دیدنی کردن لابی استعمال می نمایند، مجموعه بندی دسته های متعدد مهمانان میباشد. در سود میتوانند با اعتنا به نیازهای این مجموعه های متعدد امکاناتی را برای لابی هتل در لحاظ بگیرند. مهمانان هتل را می اقتدار در چهار گروه ذیل قرار بخشید:
زوج ها
خانواده ها به همدم فرزندان
مسافران تجاری
کارگر یک کمپانی یا این که ارگان خاص
هتل ها با پیش بینی این مجموعه بندی دست به شغل های خلاقانه ای میزنند. برای مثال هتل هایی که مهمانان آنهارا بیشتر خانواده ها تشکیل میدهند؛ امکاناتی برای مشغول کردن خردسال ها در لابی فراهم می نمایند. هتل های مطلوب برای سفرهای کاری نیز یک فضای آهسته جهت به کار گیری از لپتاپ یا این که کامپیوتر در چنگ مهمانان قرار میدهند.
همان گونه که گفتیم، اول کاربری لابی هتل جاری ساختن مراحل محاسبه این و محاسبه اوت میباشد. در واقعیت لابی اول قسمت هتل میباشد که مهمانان به آن گام گذارده و به نوعی ویترین هتل بهحساب میآید. صرف لحاظ از اینکه میز تایید در لابی چه شکلی میباشد، می بایست باور نتیجه ها کرد که روند های محاسبه این و بررسی اوت به سریع ترین و بی آلایش ترین صورت ممکن صورت بپذیرد. این عمل ضمن اینکه رضایت مهمانان را بهدنبال خواهد داشت، از تجمع آنها در لابی و نا مرتب شدن آن دوری می نماید.
خریداری کردن دسترسی ریلکس به تجهیزات هتل؛ مزیت تعالی لابیها
یک کدام از مواقعی که مهمانان هتل ها از آن استقبال می نمایند؛ دسترسی ریلکس و سریع به دیگر سرویس ها هتل از روش لابی میباشد. به همین ادله بعضا از هتل ها پا را بالاتر نهاده و مورد های بیشماری را پیش روی آنها گذارده اند. از آن پاراگراف می شود به دکان ها، بوتیک ها، مرکز ها خرید سوغات، کافی شاپ، کافی نت و خودپرداز اشاره نمود. این شغل سبب ساز میگردد تا مهمانان بیشتر نیازهای خویش را در درون هتل برآورده کرده و نیازی به خروج از هتل نداشته باشند.
تجهیزات مجانی لابی هتل
پیشتر گفتیم که بعضا از تجهیزات هتل ها می بایست مجانی باشند. در زمینهی لابی هتل بایستی اضافه کرد که هتل ها می بایست تجهیزات ذیل را به صورت مجانی به شما عرضه نمایند:
وب WIFI (Wi-Fi)
این روز ها بیشتر مهمانان انتظار دارا هستند که در لابی هتل به وب WIFI هتل مجانی دسترسی داشته باشند. به لحاظ میرسد مزایای خریدن اینگونه امکانی در لابی هتل از معایب و مخارج آن بیشتر باشد. اگرچه هتل ها الزامی برای دسترسی مجانی و نامحدود یوزرها به وب ندارند(چنانچه این عمل را جاری ساختن دهند، رضایت مهمانان خویش را جلب می نمایند)؛ البته دسترسی ابتدایی با پهنای باند محصور دست کم به آنها قابلیت بررسی کردن شبکه های مردمی را میدهد. ضمن این برخی هتل ها حتی قابلیت شارژ وسایل الکترونیکی را هم برای مهمانان مهیا کرده اند.
دسترسی به آب
متأسفانه تعداد هتل هایی که بطری آب معدنی در لابی خویش داشته باشند، بسیار معدود میباشد. این قابلیت و امکان در اتاق های بعضا هتل ها به طور مجانی وجود دارااست، البته اینکه به محض ورود و با وجود خستگی به آب شرب دسترسی پیدا فرمایید، مقداری بدور از انتظار می کند.
جایی برای نشستن
به لهجه معمولی لابی هتلی که جایی برای نشستن نداشته باشد، لابی وجود ندارد! شاید بتوان از امکاناتی مانند وب یا این که حتی آب شرب سپری شد، البته از آنجا که انتظار در لابی امری معمول میباشد؛ نبودن مبلمان به هیچ عنوان قابل توجیه وجود ندارد.
کارکرد یا این که پیاده سازی لابی؛ کدام اصلی خیس میباشد؟
شاید در نگاه نخستین آن چیزی که شمارا جذب یک لابی هتل نماید؛ رنگ ها، نورپردازی، معماری و مبلمان باشد. اگرچه جنبه های زیبایی شناختی نقش مهمی را در پیاده سازی بازی می نمایند؛ ولی آنچه مداقه بیشتری برای مهمانان دارااست، کارکرد لابی میباشد. اساسی وجود ندارد لابی هتل چقدر نگاه های مهمانان را به خویش خیره می نماید؛ درصورتی که آنان بعداز یک پرواز وقتگیر جایی برای نشستن و انتظار نداشته باشند، ناامید خواهند شد.
کدام هتلهای کشورایران لابیهای مجلل داراهستند؟
پیرو مقاله تمامی آنچه که بایستی در باب لابی هتل ها بدانید، فقط به یکسری مثال از مجلل ترین لابی هتل های کشور ایران اشاره میکنیم:
هتل اسپیناس پالاس طهران
بیشک یک کدام از شایسته ترین لابی های هتل اهل ایران وابسته به هتل اسپیناس پالاس طهران میباشد. لابی باشکوه و تبارک با معماری امروزی، کافی شاپ، موسیقی زنده، دکان ها و مرکز ها خریدی که میتوانید از آن ها فرش اهل ایران بخرید و اکثری تجهیزات دیگر به آن شکوه ویژه ای بخشیده اند.
هتل مجلل درویشی مشهد
معماری بی سابقه هتل مجلل درویشی مشهد بسیار منحصر میباشد. یک لوستر امروزی به رنگ بنفش، مبلمان کلاسیک، آبگینه آکندهاز گل های سرخ، تلویزیون، کافی شاپ و تجهیزات دیگر زیبایی خاصی به لابی هتل بخشیده اند.
هتل در میان المللی قصر مشهد
لابی هتل در میان المللی قصر مشهد را می قدرت یک کدام از مجلل ترین ها دانست: بلندمرتبه و لاکچری با نورپردازی فوق العاده، مبلمان شیک به رنگ سبز، کافی شاپ، استند خبرنامه، خودپرداز، واحد کانسیرج، مغازه، سیستم سرمایش و گرمایش و دفتر کار سرویس ها مسافرتی.
هتل مارینا پارک کیش
در لابی هتل مارینا پارک کیش شما با فضایی بزرگ و مجلل، نورپردازی هنرمندانه، آبگینه مملو از گل های کاغذی صورتی، مبلمان شیک، لوسترهای امروزی، کافی شاپ، موسیقی زنده و مغازه مواجه خواهید شد. خلال اینکه میز تایید در شایسته ترین نصیب لابی و در معرض مشاهده کرد مهمانان قرار گرفته میباشد.
هتل دربین المللی پرسپولیس شیراز
هتل پرسپولیس شیراز از سایر هتل هایی میباشد که لابی والا، شیک و مجهزی داراست. در لابی این هتل شما از مبلمان شل، مجلل و پاک، نورپردازی و پیاده سازی خوشگل، مغازه های متفاوت، پخش موسیقی زنده، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش منتفع میشوید. یک فضای بسیار ایده آل برای ملاقات های کاری یا این که از صمیم قلب شما!
ولی هتل های بالا صرفا هتل هایی نیستند که لابی آن ها دیده مهمانان را به خویش خیره می نماید. مجموعاَ هتل های پنج ستاره به پیاده سازی و تجهیزات لابی خویش اعتنا ویژه ای نشانه میدهند. برهان آن هم این میباشد کهاین هتل ها عمدتا صاحبخانه مسافران فی مابین المللی و نیز مهمانان تجاری می باشند که دوست دارا هستند به محض ورود به هتل ذیل تأثیر قرار بگیرند.
مهمانان از لابی هتل چه به کار گیریهایی مینمایند؟
این روز ها بیشتر لابی ها به کار گیری های مختلفی برای مهمانان خویش داشته، سرویس ها و کاربردهای متنوعی را در چنگ آنان قرار میدهند. به عنوان مثال این استعمال ها می شود به مفاد تحت اشاره نمود:
اعمال مراحل نظارت این و آنالیز اوت
مشاهده کرد و بازدید
مکانی برای انتظار
پاتوقی برای گردآوری های صمیمانه
راءس داده ها
هتلها از چه نحوههایی برای دیدنی کردن لابی سود میگیرند؟
همت هتل ها بر این میباشد تا به شایسته ترین صورت ممکن از لابی به کار گیری کرده و آحاد این کارکردها را یکجا عده نمایند. مثلا یک جای شل برای نشستن و انتظار مجهز به تلویزیون، خبر نامه و غیره را در کنار میز تایید تعبیه می نمایند. آن ها همینطور از مبل های راحتی و میز منحصر به فرد نوشیدن دمنوش یا این که قهوه برای ساختوساز فضایی از صمیم قلب خیس سود میگیرند.
فعالیت دیگری که هتل ها برای هر چه دیدنی کردن لابی استعمال می نمایند، مجموعه بندی دسته های متعدد مهمانان میباشد. در سود میتوانند با اعتنا به نیازهای این مجموعه های متعدد امکاناتی را برای لابی هتل در لحاظ بگیرند. مهمانان هتل را می اقتدار در چهار گروه ذیل قرار بخشید:
زوج ها
خانواده ها به همدم فرزندان
مسافران تجاری
کارگر یک کمپانی یا این که ارگان خاص
هتل ها با پیش بینی این مجموعه بندی دست به شغل های خلاقانه ای میزنند. برای مثال هتل هایی که مهمانان آنهارا بیشتر خانواده ها تشکیل میدهند؛ امکاناتی برای مشغول کردن خردسال ها در لابی فراهم می نمایند. هتل های مطلوب برای سفرهای کاری نیز یک فضای آهسته جهت به کار گیری از لپتاپ یا این که کامپیوتر در چنگ مهمانان قرار میدهند.
همان گونه که گفتیم، اول کاربری لابی هتل جاری ساختن مراحل محاسبه این و محاسبه اوت میباشد. در واقعیت لابی اول قسمت هتل میباشد که مهمانان به آن گام گذارده و به نوعی ویترین هتل بهحساب میآید. صرف لحاظ از اینکه میز تایید در لابی چه شکلی میباشد، می بایست باور نتیجه ها کرد که روند های محاسبه این و بررسی اوت به سریع ترین و بی آلایش ترین صورت ممکن صورت بپذیرد. این عمل ضمن اینکه رضایت مهمانان را بهدنبال خواهد داشت، از تجمع آنها در لابی و نا مرتب شدن آن دوری می نماید.
خریداری کردن دسترسی ریلکس به تجهیزات هتل؛ مزیت تعالی لابیها
یک کدام از مواقعی که مهمانان هتل ها از آن استقبال می نمایند؛ دسترسی ریلکس و سریع به دیگر سرویس ها هتل از روش لابی میباشد. به همین ادله بعضا از هتل ها پا را بالاتر نهاده و مورد های بیشماری را پیش روی آنها گذارده اند. از آن پاراگراف می شود به دکان ها، بوتیک ها، مرکز ها خرید سوغات، کافی شاپ، کافی نت و خودپرداز اشاره نمود. این شغل سبب ساز میگردد تا مهمانان بیشتر نیازهای خویش را در درون هتل برآورده کرده و نیازی به خروج از هتل نداشته باشند.
تجهیزات مجانی لابی هتل
پیشتر گفتیم که بعضا از تجهیزات هتل ها می بایست مجانی باشند. در زمینهی لابی هتل بایستی اضافه کرد که هتل ها می بایست تجهیزات ذیل را به صورت مجانی به شما عرضه نمایند:
وب WIFI (Wi-Fi)
این روز ها بیشتر مهمانان انتظار دارا هستند که در لابی هتل به وب WIFI هتل مجانی دسترسی داشته باشند. به لحاظ میرسد مزایای خریدن اینگونه امکانی در لابی هتل از معایب و مخارج آن بیشتر باشد. اگرچه هتل ها الزامی برای دسترسی مجانی و نامحدود یوزرها به وب ندارند(چنانچه این عمل را جاری ساختن دهند، رضایت مهمانان خویش را جلب می نمایند)؛ البته دسترسی ابتدایی با پهنای باند محصور دست کم به آنها قابلیت بررسی کردن شبکه های مردمی را میدهد. ضمن این برخی هتل ها حتی قابلیت شارژ وسایل الکترونیکی را هم برای مهمانان مهیا کرده اند.
دسترسی به آب
متأسفانه تعداد هتل هایی که بطری آب معدنی در لابی خویش داشته باشند، بسیار معدود میباشد. این قابلیت و امکان در اتاق های بعضا هتل ها به طور مجانی وجود دارااست، البته اینکه به محض ورود و با وجود خستگی به آب شرب دسترسی پیدا فرمایید، مقداری بدور از انتظار می کند.
جایی برای نشستن
به لهجه معمولی لابی هتلی که جایی برای نشستن نداشته باشد، لابی وجود ندارد! شاید بتوان از امکاناتی مانند وب یا این که حتی آب شرب سپری شد، البته از آنجا که انتظار در لابی امری معمول میباشد؛ نبودن مبلمان به هیچ عنوان قابل توجیه وجود ندارد.
کارکرد یا این که پیاده سازی لابی؛ کدام اصلی خیس میباشد؟
شاید در نگاه نخستین آن چیزی که شمارا جذب یک لابی هتل نماید؛ رنگ ها، نورپردازی، معماری و مبلمان باشد. اگرچه جنبه های زیبایی شناختی نقش مهمی را در پیاده سازی بازی می نمایند؛ ولی آنچه مداقه بیشتری برای مهمانان دارااست، کارکرد لابی میباشد. اساسی وجود ندارد لابی هتل چقدر نگاه های مهمانان را به خویش خیره می نماید؛ درصورتی که آنان بعداز یک پرواز وقتگیر جایی برای نشستن و انتظار نداشته باشند، ناامید خواهند شد.
کدام هتلهای کشورایران لابیهای مجلل داراهستند؟
پیرو مقاله تمامی آنچه که بایستی در باب لابی هتل ها بدانید، فقط به یکسری مثال از مجلل ترین لابی هتل های کشور ایران اشاره میکنیم:
هتل اسپیناس پالاس طهران
بیشک یک کدام از شایسته ترین لابی های هتل اهل ایران وابسته به هتل اسپیناس پالاس طهران میباشد. لابی باشکوه و تبارک با معماری امروزی، کافی شاپ، موسیقی زنده، دکان ها و مرکز ها خریدی که میتوانید از آن ها فرش اهل ایران بخرید و اکثری تجهیزات دیگر به آن شکوه ویژه ای بخشیده اند.
هتل مجلل درویشی مشهد
معماری بی سابقه هتل مجلل درویشی مشهد بسیار منحصر میباشد. یک لوستر امروزی به رنگ بنفش، مبلمان کلاسیک، آبگینه آکندهاز گل های سرخ، تلویزیون، کافی شاپ و تجهیزات دیگر زیبایی خاصی به لابی هتل بخشیده اند.
هتل در میان المللی قصر مشهد
لابی هتل در میان المللی قصر مشهد را می قدرت یک کدام از مجلل ترین ها دانست: بلندمرتبه و لاکچری با نورپردازی فوق العاده، مبلمان شیک به رنگ سبز، کافی شاپ، استند خبرنامه، خودپرداز، واحد کانسیرج، مغازه، سیستم سرمایش و گرمایش و دفتر کار سرویس ها مسافرتی.
هتل مارینا پارک کیش
در لابی هتل مارینا پارک کیش شما با فضایی بزرگ و مجلل، نورپردازی هنرمندانه، آبگینه مملو از گل های کاغذی صورتی، مبلمان شیک، لوسترهای امروزی، کافی شاپ، موسیقی زنده و مغازه مواجه خواهید شد. خلال اینکه میز تایید در شایسته ترین نصیب لابی و در معرض مشاهده کرد مهمانان قرار گرفته میباشد.
هتل دربین المللی پرسپولیس شیراز
هتل پرسپولیس شیراز از سایر هتل هایی میباشد که لابی والا، شیک و مجهزی داراست. در لابی این هتل شما از مبلمان شل، مجلل و پاک، نورپردازی و پیاده سازی خوشگل، مغازه های متفاوت، پخش موسیقی زنده، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش منتفع میشوید. یک فضای بسیار ایده آل برای ملاقات های کاری یا این که از صمیم قلب شما!
ولی هتل های بالا صرفا هتل هایی نیستند که لابی آن ها دیده مهمانان را به خویش خیره می نماید. مجموعاَ هتل های پنج ستاره به پیاده سازی و تجهیزات لابی خویش اعتنا ویژه ای نشانه میدهند. برهان آن هم این میباشد کهاین هتل ها عمدتا صاحبخانه مسافران فی مابین المللی و نیز مهمانان تجاری می باشند که دوست دارا هستند به محض ورود به هتل ذیل تأثیر قرار بگیرند.